mandag 19. januar 2009

Morgenens redning

Travle morgener kan være en utfodring for småbarnsforeldre, med matpakkesmøring, påkledning, snubling i legoklosser, melkeglass som velter og de små som må bare og har veeeldig god tid.
Småstresset og med dårlig tid (vekkerklokka må jo ringe minst fem ganger før den virker) må jeg innrømme at min lunte kan være nokså kort (morgengretten jeg??).

To minutter, et raskt overblikk på overskriftene i dagsfersk avis, og en rask espresso - dagen kan begynne.
Jeg har blitt helt avhengig av min kaffemaskin fra Nespresso. Maskinen er liten og tar minimal plass på kjøkkenbenken, og det viktigste av alt - den lager fantastisk god kaffe!
En kapsel med vakumpakket fersk kaffe, ett trykk på knappen - en espresso med perfekt crema!

1 kommentar:

  1. Så stilig den var! Likte godt at den var så liten, har lite benkeplass...
    Jeg drikker også usømmelige mengder kaffe om dagen.. ;-)

    SvarSlett